A PPOS összefoglalója az új direkt marketing szabályokról
Forrás: damjanovich.hu
Szerző: Dr. Kulcsár Zoltán
"Részlet a "A PPOS összefoglalója az új direkt marketing szabályokról" című ingyenes ekönyvből.
"...Általános közvetlen üzletszerzési szabályok: Megmarad főszabályként az opt-in jelleg, de – első olvasat szerint – csak természetes személy címzettre kell alkalmazni: „Ha külön törvény eltérően nem rendelkezik, reklám természetes személynek mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékő más egyéni kommunikációs eszköz útján (a következő bekezdésben meghatározott kivétellel - KZ) kizárólag akkor közölhetı, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult."
A reklám címzettje: „aki felé a reklám irányul, illetve akihez a reklám eljut.” Mivel végső soron mindig természetes személyhez jut el a reklám, emiatt álláspontunk szerint mégsem csak természetes személyekre alkalmazandó, magyarán ha” ... >>
A Privacy Policy Online Services összefoglalója az új direkt marketing szabályokról című e-könyv letöltése.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.