Hogyan varázsoljunk vásárlót az érdeklődőből?
2008. augusztus 26. írta: vecseilaszlo

Hogyan varázsoljunk vásárlót az érdeklődőből?

Hogyan varázsoljunk vásárlót az érdeklődőből?


Forrás: Nomico - Reklám és Design


"A kulcsszó lead nurturing vagyis a megszerzett kontakt és lehetőség ápolása, a még vásárlásra nem kész potenciális ügyfelekkel folyatatott folyamatos kommunikáció. Hogy amikor végül vásárlás-kész lesz a kontaktod te legyél az első, aki az eszébe jut. Ezt pedig releváns, és értelmes kommunikációval lehet fenntartani.

Az esetek gyakran 90%-ában ignorált, elsőre nem lezárható leadek (potenciális ügyfél kontakt) képviselnék az eladások 80%-át. Mivel a B2B világban a vásárlási folyamat gyakran több, mint egy évig is elhúzódhat," ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr50626270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása